Business lunch met commerciële partners én Paul Conway

Hoofdaandeelhouder Paul Conway was in het land. Hij woonde vrijdag de wedstrijd tegen Anderlecht bij, maar woensdag nam hij ook al even tijd om de belangrijkste commerciële partners toe te spreken.

Paul Conway was tot en met zaterdag in België en hij maakte van de gelegenheid gebruik om woensdag een business lunch te organiseren om zo (volledig coronaproof) te netwerken met de grootste commerciële partners. COO Thorsten Theys nam de honneurs waar om de partners toe te spreken.  “Op extra-sportief vlak loopt alles op wieltjes. De commerciële opbrengsten zitten op schema. Zo blijven quasi alle bestaande partners aan boord en wandelen er ook nieuwe sponsors mee op onze ‘Route 31’. Zo hebben we met Starcasino een nieuwe hoofdsponsor, met Kipsta een nieuwe kledijpartner en met Diaz een nieuwe stadionnaam. Ook de kostenstructuur werd flink terug geschroefd. Er waait duidelijk een nieuwe wind door de club. Op sportief vlak hoopten we om al meer punten te hebben, maar het belangrijkste is dat onze visie wordt vertaald op het veld. Dat betekent hoog pressen met jonge, leergierige spelers. Die punten volgen dan sowieso, ” zo klonk het.

Ook Burgemeester Bart Tommelein was aanwezig. Hij is duidelijk in z’n nopjes met de nieuwe synergie die er heerst tussen KVO en de Stad Oostende. “KVO moet nog meer dan ooit één van de vlaggenschepen van onze mooie stad worden. We pakken dan ook graag uit met een gezamenlijke slogan ‘One Sea, One City, One Team’. Een slogan die vrijdag ook via een spandoek zichtbaar was in de tribune. Helaas was er nog geen publiek aanwezig in het stadion, maar op zaterdag 19 september zullen we er als stad alles aan doen om zoveel mogelijk toeschouwers toe te laten en dit op een veilige manier, conform alle coronamaatregelen.”

Na de speeches verklaarde COO Thorsten Theys de businesslunch voor geopend. Onze nieuwe cateraar ‘Ma Kwizien’ schotelde de 20-tal aanwezigen de lekkerste gerechten voor. “Met Ma Kwizien schakelen we ook op culinair vlak een versnelling hoger,” aldus Thorsten Theys. “Zij zijn absoluut top in wat ze doen.” Die mening werd alvast gedeeld door de partners die tevreden naar huis gingen. “Ook in deze moeilijke covidtijden wil KVO z’n partners nauw blijven betrekken bij het reilen en zeilen van de club. Dat kunnen we alleen maar toejuichen,” aldus Vincenzo Verhoeven van Decathlon/Kipsta.  

 

Comments are closed.