Klinkende start van het BBC-seizoen!

Afgelopen dinsdag was het zover: de aftrap van ons Beach Business Club-seizoen! De succesvolle formule van de vorige seizoenen werd herhaald én gefinetuned: onze partners die netwerken in het fantastische kader van de spektakelzaal in de Versluys Arena en dat gekruid met een vleugje humor van onze ambassadeur Sébastien Dewaele én de lekkere gerechten van ‘De Feestarchitect’. En natuurlijk een glas bubbels van Laurent Perrier. Santé!

Onze top 60 – partners verzamelden al in de late namiddag in de Digiconsult-perszaal voor ons eerste ‘Marketing Board’ van dit seizoen. Hier worden altijd de komende KVO-evenementen uit de doeken gedaan en we nodigen ook steevast enkele sprekers uit die iets meer komen vertellen over sportmarketing- en communicatie. Deze keer was onze nieuwe videopartner ‘Branded by Geronimo’ aan zet. Zaakvoerder Gertjan De Smet benadrukte de belangrijke rol van ‘videomarketing en social media’ in het hedendaagse marketinglandschap.

Dat laatste brachten ze even later trouwens meteen in de praktijk want alle top 60-partners werden uitgenodigd om plaats te nemen tussen de spelers op onze nieuwe ploegfoto en ze krijgen er ook nog een originele video bovenop.

Na de ploegfoto’s ging het naar de spektakelzaal, waar intussen ook de overige partners toestroomden voor de eerste Beach Business Club. De spelers ruilden hun wedstrijdplunje in voor de sjieke kostuums van Barutti en verwelkomden alle partners met een handshake, een kus én – zoals het in moderne tijden hoort – een selfie. Hét woord van de avond was – hoe kan het ook anders – ‘netwerken’. En laat onze ambassadeur Sebastien ‘Alain’ Dewaele daar nu net een krak in zijn ! Hij (net)werkte alvast op de lachspieren van de aanwezigen met zijn onnavolgbare Oostendse ‘Stand-Up Comedy’. ’t Zal wel zien!

Na dat vleugje humor werd er tussen spijs en drank door… genetwerkt. Dat gebeurde door een intussen al beproefd concept: speeddating. Géén bevallige dames en verzorgde heren die op zoek zijn naar een vleugje romantiek in hun leven, maar wél CEO’s die op zoek zijn naar potentiële business partners. Op korte tijd praat je zo met veel mensen én dus ook met veel mogelijk interessante zakenrelaties. “Initiatieven als dit zorgen ervoor dat KVO dé nummer één club is om te netwerken en zaken te doen,” zo klonk het.
Businesskaartjes werden uitgewisseld, een glas werd nog gedronken en uiteindelijk gingen net ná middernacht de lichten uit in de Spektakelzaal van de Versluys Arena. Louter letterlijk weliswaar want op businessvlak bruist KVO zoals nooit tevoren. “En dat is omdat we meer dan ooit ‘gewoon écht en écht gewoon KVO zijn,” zo besluit Commercieel Directeur Tine De Groote.

Comments are closed.