Tiger Experience blijft ook komende 2 jaar in de spits bij KV Oostende

De competitie is drie speeldagen ver en op het veld bewijst Gert Verheyen dat hij aan een zeer solide ploeg aan het bouwen is. En dat vraagt wat tijd. Maar naast het veld kan KV Oostende duidelijk blijven rekenen op enkele sterkhouders, die de club ook de komende seizoenen een warm hart toedragen. Eén van die spitsen binnen de businesscommunity is Tiger Experience Orange. De dienstverlener voor Telecom, IT & Internet, GSM en Energie verlengt zijn partnership als centurion (top 20) voor twee seizoenen.  Frederick Mommerency, CEO van Tiger Experience/Orange: “Persoonlijk en als ondernemer voel ik dat het vernieuwde KV Oostende met nog meer drive voluit gaat voor zijn klanten. En als familie voelen we ons hier heel goed.”

Tiger Experience/Orange is al enkele jaren kind aan huis in de Versluys Arena. Het bedrijf heeft zijn roots in Kuurne (Kortrijk) en groeide de voorbije jaren uit tot één van de belangrijke partners van telecom-operator Orange. Met dat merk kwam Tiger Experience ook bij KV Oostende binnen.

CEO en gedelegeerd bestuurder Frederick Mommerency is bijzonder opgetogen met de resultaten die de eerste jaren van het partnership opleverden. “Met Tiger Experience zijn we een ambassadeur van de club geworden. Er ontstonden door de bijzonder efficiënte netwerking nieuwe contacten, samenwerkingen met andere bedrijven, zoals vb Filou en brouwerij van Honsebrouck. Andere KVO-partners schakelden over op Orange dankzij onze  contacten.”

Intussen heeft Tiger Experience 10 winkels van Menen tot Knokke. Daarnaast probeert de ideale partner voor alle telecommunicatie en IT ook het netwerk van KV Oostende optimaal te benutten voor business-opportuniteiten.

Frederick Mommerency: “Wie dacht dat KV Oostende na het vertrek van hun ‘zotte’ (lachje) voorzitter in elkaar zou zakken als een pudding, heeft het verkeerd voor. CEO Patrick Orlans en zijn team blijven met hun partners actief meedenken over de zakelijke mogelijkheden binnen de club en het uitgebreide netwerk. Wie kunnen ze met wie in contact brengen. De Bouwcorner, Havencorner, Horecacorner,… noem maar op. Elke moment is goed om partners samen te brengen. En dat loont. Het blijft altijd ook binnen die gemoedelijke familiale sfeer.”

KV Oostende is van zijn kant trots dat een bedrijf zoals Tiger Experience de samenwerking voor twee jaar verder zet. “Met zijn uitgebreide kennis, ondernemerschap en zelfs zijn netwerk is Frederick Mommerency ook voor KV Oostende een belangrijke meerwaarde. Hij heeft intussen ervaren wat de opportuniteiten zijn binnen het voetbal, zowel B2C als B2B. Samen met Business Partner Orange is Tiger Experience een verrijking voor de hele KVO-community. Beide bedrijven hebben hetzelfde KVODNA in zich.”

Bedankt Tiger Experience voor het vertrouwen.

Meer weten over Tiger Experience/Orange? Klik dan hier.

Comments are closed.