KVO recruteert nieuwe co-sponsor: Accent uitzendbureau

Je mag het letterlijk en figuurlijk een steuntje in de rug noemen, de aanwerving van ACCENT als nieuwste partner van KV Oostende.
Op het moment dat het sportief iets moeilijker ging, engageerde het uitzend- en selectiebureau zich voor één seizoen met optie voor een verlenging van de overeenkomst.
Group Marketing en Communication Director Lieven Van Nieuwenhuyze toont zich bijzonder enthousiast over het nieuwe partnership van Accent:
“Bij de eerste besprekingen met algemeen directeur Patrick Orlans was er meteen een spontane klik. Het gesprek kwam er op vraag van één van onze directeuren. Eigenlijk hadden we bij ons vertrek naar Oostende geen deal in ons achterhoofd. Het was méér ‘gaan luisteren’ om ook onze collega een plezier te doen. Maar we zagen zoveel gelijkenissen en mogelijkheden bij deze club, dat we meteen een overeenkomst hebben afgesloten.”
Algemeen directeur Patrick Orlans: “De mensen van Accent begrepen zeer snel ons businessconcept, dat hen zal toelaten om als bedrijf via KVO stappen vooruit te zetten.
Bovendien is het de -op twee na- grootste speler op het vlak van recruitment en HR. Dan is het mooi dat zo’n partners zich bij ons willen engageren.”

Accent bestaat al sinds 1995 en is uitgegroeid tot marktleider voor uitzendkrachten en recrutering in de bouwsector. Maar het bedrijf zet evenzeer in op kaderfuncties en bedienden. Lieven Van Nieuwenhuyze: “Accent probeert steeds om de best passende kandidaat bij het juiste bedrijf te plaatsen. En altijd met de optie om nadien vast in dienst te gaan. Iets waar alle partijen beter van worden. Die aanpak is de verklaring voor onze snelle groei. We hebben nu 226 kantoren in België. Maar we zijn nog steeds van oorsprong een West-Vlaams bedrijf. De sympathie voor KVO is groot bij ons.”
Bij KV Oostende hoopt Accent zowel potentiële werknemers als bedrijven te vinden die met elkaar in zee kunnen gaan. KVO-fans die op zoek zijn naar werk, weten dus waarheen!
Door de keuze voor een plaats op de rug van onze spelers zal Accent ongetwijfeld een pak publiciteit meepikken. Het uitzendbureau mikt daarmee op extra naamsbekendheid.
“We kunnen samen groeien met KVO. We zijn twee ‘bedrijven’ die al in eerste klasse spelen en verder kunnen doorstoten naar de echte top. Hier vinden we een actief netwerk van mensen die hun schouders zetten onder onze KMO’s en daar zijn we naar op zoek.”
Als Accent één iets zou willen doen, dan is dat in voor een driepunter zorgen. “En daar moeten we heus geen nieuwe spelers voor recruteren,” meent de directeur communicatie van Accent. “Met ons erbij ligt het accent vanaf zondag dus letterlijk op WINNEN!”

Méér weten over Accent of op zoek naar een job? Klik dan hier!

Comments are closed.